Veelgestelde vragen

Wij verzenden uw bestelling binnen 7 werkdagen.

Belangrijk!
Besteld u rond de feestdagen? Houd er dan rekening mee dat de bezorgdiensten het dan altijd erg druk hebben en uw bestelling/pakketje de kans loopt om te laat bij u te arriveren.

Bestel daarom op tijd, zo kunt u teleurstellingen voorkomen!

Verzenden doen wij met PostNL. U ontvangt een track-en-trace code zodra de zending door PostNL in behandeling is genomen.

Meestal worden de pakketjes de volgende bezorgdag bij u aangeboden.

Betreft het een brievenbuspakketje dan hoeft u niet thuis te blijven.
Bij een groter pakket kunt u er voor kiezen om deze op te halen bij een Pakketpunt van PostNL. U kunt dit Pakketpunt zelf kiezen na het invullen van uw afleveradres.

Voor bezorging in België kunt u het beste uitgaan van 1 tot 3 werkdagen voordat het pakketje bij u aankomt.

Momenteel leveren we op adressen in Nederland & België.

Bij elk product waarbij de maatvoering ertoe doet staat een link naar de maattabel die van toepassing is op dat specifieke model. 

Alle maataanduidingen zijn in centimeters. U heeft wel een meetlint nodig om de juiste maat te bepalen 🙂

Wij bedrukken alle shirts met inkten op waterbasis. Dit geeft een superzacht resultaat. Je voelt de inkt ook niet op het shirt wat heel aangenaam draagt.

Voor sweaters & hoodies wordt ook wel gebruik gemaakt van flock.
Flock is een fluweelachtig materiaal dat wat meer op de stof ligt. Het is gemaakt van 100% polyester en wordt onder hoge druk en temperatuur op de stof gedrukt.

Als we gebruik maken van flock staat dit ook vermeld bij het product.

Om je aankoop zo lang mogelijk mooi te houden adviseren we je het volgende:

  • Was op 40 graden
  • Binnenstebuiten wassen
  • Niet in de wasdroger
  • Binnenstebuiten strijken

We wensen je veel plezier met je aankoop!

Wij bieden u de mogelijkheid om via Ideal, PayPal en Bancontact te betalen.

Jeetje wij vinden het vervelend dat u niet tevreden bent over uw aankoop. Laat ons s.v.p. in een mailtje weten wat uw klacht is dan kunnen van daaruit naar een oplossing toewerken.

Probeer zo veel mogelijk informatie te geven over uw klacht en voeg eventueel een foto toe die uw klacht meer duidelijkheid verschaft. En niet geheel onbelangrijk, vermeld uw bestelnummer luid en duidelijk in uw berichtje.

Als u een foto wilt toevoegen aan uw bericht gebruik dan ons directe e-mailadres (info(a)kekkeshirts.nl)

Stuur s.v.p. nooit zomaar iets terug zonder dat u met ons heeft overlegd. Indien uw klacht terecht is zullen we u een link mailen zodat u het product kosteloos naar ons kunt retourneren. Wij gaan bij de retourzending uit van onze verpakkingswijze d.w.z. als u van ons uw product heeft ontvangen als brievenbuspakketje dan dient u ervoor te zorgen dat uw pakketje aan deze eisen voldoet.